Bryce

29 april 2018 - Bryce Canyon National Park, Verenigde Staten

28 april; Gelukkig is Sam sinds 2 dagen weer opgeknapt. Om 9.00 uur zijn wij gaan rijden. Het is niet te beschrijven of te fotograferen wat voor mooie stukjes natuur je tegen komt. Je moet dit echt met eigen ogen zien! Tegen 13.00 uur waren wij bij Ruby’s Inn campground. Dit ligt aan National park Bryce. Ze hebben als het ware een heel dorp gebouwd voor de toeristen. Campground, motel, hotel, restaurants, lodges en nog veel meer. Ivm Sam besluiten wij een wandeling van 1,3 km te maken. (Route Mossy Cave) Hier kun je namelijk niet met een buggy de natuur in. We moeten een aantal flinke heuveltjes op en dat is voor Sam nog te pittig. Hij zit bij papa op de schouders. Je loopt een berg met een waterval(letje) op, dus aan de route loopt een beekje. Voor de kids erg leuk en verfrissend. Milan en Iza hebben zelfs een slokje bergwater uitgeprobeerd. Volgens hun super schoon en het smaakt precies hetzelfde als gewoon kraanwater. Toch maar gezegd dat het niet verstandig was om heel het flesje te vullen en leeg te drinken —>💩😅 Doordat er een gevaar is dat de randen afbrokkelen, kunnen wij helaas niet bij de waterval komen. We zijn een ander pad opgegaan en daar kom je bij een soort grot. Even in de schaduw op adem komen. Na de wandeling zijn we gaan zwemmen en daarna aangeschoven aan het buffet. We hebben hier trouwens ook een prachtige foto laten maken. We hebben ons ontpopt als een ware western familie. 🤠🙈 De nacht was echt enorm koud en we hebben zelfs de verwarming aan moeten zetten.

29 april; Toen we wakker waren konden we niet wachten om met gierende banden richting de zon te rijden. Las Vegas here we come!!

Tijdens deze rit van 4 uur zijn wij door 3 staten gereden, Utah, Arizona en Nevada. Toen we de staatsgrens van Nevada over reden, was het eerste wat je zag een grote casino. En gokkasten in de tankstation.

Inmiddels hebben wij 1230 mijl op de teller staan. Deze 10 dagen zijn voorbij gevlogen. Gelukkig zijn we nog (net) niet op de helft, gaan we nog veel dingen zien en blijven we genieten. Wat vind ik het heerlijk dat de kinderen overal ‘redelijk’ soepel op reageren. Je vraagt toch wel wat van hun. Ze zijn alle 3 gewend om flinke kilometers te maken op vakanties. Met de paplepel erin gegoten zeg maar. Toch had ik van te voren een beetje de zenuwen en stress. Achteraf dus nergens voor nodig. Dit heb ik overigs wel vaker... Je zou toch denken dat ik er uiteindelijk iets van zou leren hè?!🤗😇 Tot de volgende luitjes, dan hebben we weer wat te vertellen over Viva Las Vegas. 🎰💰☀️

Ps, leuk om jullie reacties te lezen. En Diem we gaan proberen jouw opdrachtjes uit te voeren. Dikke kus voor jullie allemaal😘

1. Tamara:
    30 april 2018
    Wat een gave fotos zeg 😍. Je ziet de kids en jullie natuurlijk echt genieten. Ik zeg haal die Dollars maar binnen in Las Vegas 💰💸 😘
  2. Linda van Seters:
    We gaan ervoor Tamara 🎰💵💵💵💵🤣🤣
  3. Christa:
    30 april 2018
    Wauwwww! prachtige foto's hoor en wat een bijzondere belevenis zo samen!

Mooie western familie!
    😚
  4. Jose:
    30 april 2018
    Geweldig om al die plekjes terug te zien. Fijn dat de kids het zo goed doen zeg ! Dat is een stuk relaxter. Have fun in Sin City !
  5. Charissa:
    30 april 2018
    Wauw wat een belevenis zal het zijn jullie hebben al zoveel mooie stukken bezocht! Echt heel leuk dat we jullie kunnen volgen zo! En hele leuke foto’s zeg!
  6. Yoli:
    30 april 2018
    Geweldige mooie fotos! Mooie herinneringen maken! En die western fotos haha!
    Enjoy folks!
    Liefs vanuit Denemarken!
  7. Dimitri Rijnders:
    1 mei 2018
    En zo gaat de reis maar verder. Het gokken komt steeds dichterbij. Toch had ik graag in de camper gezeten om het national park te zien. Die wilde, rauwe natuur en knoesten van bomen. De foto's zijn fraai en levendig! Misschien ook nog een foto van 'the las Vegas KID, Agassi'. Daarna heb ik geen verzoekjes meer. Het dobbelspel zou ik ook spelen in het casino, als jullie geld nog niet op is. Kost wat zo'n reis! Daarna ben je eventjes arm maar rijk aan herinneringen.