Yosemite

5 mei 2018 - Yosemite National Park, California, Verenigde Staten

Wat een pech! Zoals verwacht was er geen plek op de campgrounds in het park. Onze reservering voor morgen hebben we afgelast en hebben een kleine wandeling gemaakt. Wat een prachtige natuur! Grote watervallen. En El Capitan stond er stoer bij. El Capitan is een 900 meter hoge granieten bergwand in het Yosemite National Park. Omdat we steeds verder van onze camper afliepen, ging de rest al terug en liep ik nog een stuk verder. Ik zou naar de weg lopen en daar opgepikt worden. Na een stukje gelopen te hebben ben ik bij een zebrapad gaan wachten. Na 5 minuutjes kwam Joeri al aanrijden en ben ik ingestapt. Hier ging het een beetje mis. Mijn ouders hadden mij niet zien instappen en dachten dat ik nog ergens in het park was. Wij gingen rechtdoor en mijn ouders linksaf. Paniek, want onze telefoons hadden geen service en we konden elkaar dus niet bereiken. Na een tijdje gewacht te hebben, zijn wij de 140 opgegaan en gaan rijden totdat wij service hadden. Dat was pas na 3 kwartier, in het plaatsje Mariposa. Mijn ouders hadden 3x het park rondgereden en pa had zelfs een blaar gelopen met mij te zoeken. ( ik zat dus al in de camper bij Joer🙈) Gelukkig hebben we elkaar weer gevonden en staan we nu op Fairgrounds RV park in Mariposa. Morgen gaan we lekker op het gemakje naar de kust rijden.

Toedeledokie allemaal 😘

1. Celleke:
    6 mei 2018
    Ik miste jullie al. Dacht nog als alles maar goed gaat, maar dan zal dit de reden zijn geweest.
    O my God! Dat ik zeker even paniek.....
    gelukkig goed afgelopen indd. Maar kan me een Linda reactie wel voorstellen 🙈
    Dat zijn wel de ‘echte avonturen’

Tot snel schattekes X
  2. Linda van Seters:
    6 mei 2018
    Hahahaha ja ik had er daarna zelfs hoofdpijn van. 😅 De andere dagen hadden wij geen of super slechte WiFi, vandaar weinig actie op de blog en/of Whatsapp.🤗😘
  3. Branka:
    6 mei 2018
    Hahaha, zooo herkenbaar! Zulke momenten zijn niet leuk! Adrenaline kookt in je bloed!
    Gelukkig komt het altijd goed!
    Weer een ervaring rijker!
    Veel plezier verder!
  4. Marjon:
    6 mei 2018
    Hey lieve familie, wat een reis en een bezienswaardigheden, een reis om jaloers op te zijn, maar Linda wil jij je ouders niet meer zo laten schrikken😜 fijn dat het verder toch allemaal redelijk verloopt!! Geniet van de reis nog langs de kust en breng het samen tot een goed einde!! Heel veel plezier nog hoor!! Liefs Marjon
  5. Christa:
    Opluchting alom!
    Gelukkig weer samen en samen verder!
    Liefs Christa
  6. Nathalie Becx:
    7 mei 2018
    Ach ge moet maar zo denken een klein paniekgevalletje mag op zo'n super reis.
    Zie dat jullie wel genieten .xx