Monterey

8 mei 2018 - Monterey, California, Verenigde Staten

Wij zijn, nadat wij ons hadden ingecheckt op de camping, richting Fisherman’s Warf gegaan. Mijn ouders hadden zo’n zin in kreeft/krab/vis. Dat is daar zo gevonden. We zijn ergens gaan zitten en wij hadden een tafeltje aan het raam. Je had dan een uitzicht over het water en een deel van de haven. Daar werden wij getrakteerd op een aantal showtjes van zeehonden. Dat was zo schattig om te zien. Het eten was redelijk, maar we hadden er meer van verwacht. In San Francisco proberen we het nog een keer. Terug op de camping hebben we nog een beetje tv gekeken en op tijd ons bed in gegaan.

Op dag 2 zijn we de 17 miles drive gaan rijden. Een ontzettend mooie route langs de kust. Je betaald 10,50 dollar om de route te mogen rijden. Wij vonden dit meer dan waard.😍 Gave uitzichtpunten en een heerlijk strand waar de kinderen konden spelen. In Marina zijn wij gaan lunchen. Garnalen, rijst en noodles... Jammie 😋😋

Onze middag met de kids op het strand afgesloten. Schreeuwen tegen de sterke branding en van de grote duinen naar beneden rollen. Na afloop waren het 3 kroketjes. In de avond lekker rondom een kampvuur gezeten met een vleesje op de grill.

Vandaag, dinsdag 8 mei, gaan wij richting San Francisco rijden. We maken na een uurtje een stop bij Santa Cruz, gaan daar naar de Boardwalk voor de kinderen. En nog even genieten van het laatste stranddagje. Hierna nog een klein uurtje rijden naar onze camping in SF en daar verblijven wij onze laatste 2 nachten in de camper. Vanaf 10 mei zitten wij nog 2 dagen in een hotel en zaterdag is onze vakantie dan echt afgelopen. Maar daar gaan we het nu nog niet over hebben. We hebben nog een paar dagen.☺️

Tot snel weer xxx

1. Ferry:
    8 mei 2018
    nog heel veel plezier de komende dagen! het is nog lang geen zaterdag ;-) ... heb al wel zin in het foto-avondje straks in de orgelhof! groetjes nr.80
  2. Jose:
    8 mei 2018
    Heerlijk, geniet er nog van de komende dagen !!
  3. Dimitri Rijnders:
    8 mei 2018
    Wat een rust heerst er daar. Het strand lijkt voor jullie alleen. Wat een leuke foto's weer, vooral die van Isa met capuchon. Isa lijkt wel een modelletje!
    Gelukkig nog genoeg dagen te gaan in deze eindeloze vakantie. Ik hoop dat jullie dat ook zo voelen. Staat er nog iets heel hoog op het verlanglijstje?
  4. Celleke:
    8 mei 2018
    Wat heerlijk weer om te lezen, serieus Lin je moet daar iets mee gaan doen. Je schrijft zo heerlijk alsof je ook aan dat tafeltje bij het raam zit en dat show’tje krijgt. Voor nu nog even genieten en nog niet denken aan de laatste dag. Liefs Cel
  5. Christa:
    9 mei 2018
    Wauw,wauw,wauw !
    Zoveel moois!
    Zitten al jullie hoofdjes niet vol van alle indrukken?
    LiefsChrista