Naam:
Foto’s:
346
Video’s:

Over ons

Wij zijn Joeri en Linda van Seters. Ons gezin bestaat uit ons 2tjes en 3 kinderen. Milan van 9 jaar, Iza van 7 en Sam van 2,5. Wij houden van reizen, zowel van weekendjes weg als van langere vakanties. Wij zijn al flinke ritten met de auto gewend en hebben ook een aantal vluchten op onze naam staan.

Over onze reis

Over een tijdje gaan wij met z’n 7en een rondreis maken door een deel van de west-kust van Amerika. De eerste en laatste 2 dagen zullen wij in een hotel verblijven.  De 19 dagen daartussen in een camper. Ons gezin van 5 in de ene camper en opa & babcia (oma) in hun eigen camper.

Voor ons wordt dit de eerste ‘grote’ reis als gezin. Vakanties in verschillende landen in Europa, Mexico en een weekje New York hebben we al mee mogen maken, maar niet sinds ons gezin compleet is. We zijn daarom ook erg benieuwd hoe alles zal verlopen, met namen met de kinderen. Hoe zullen zij deze reis gaan ervaren? En hoe zal iedereen met de jetlag omgaan.

Mijn ouders, opa & babcia, zijn al meer ervaren. Met landen als Canada, Indonesië, Mexico, Cuba, Australië en nog vele meer in hun paspoort, kunnen hun beter inschatten wat hun te wachten staat. Hoewel... Ook voor hun wordt dit de eerste reis met een camper. Amerika stond nooit op het lijstje van opa, maar zodra hij hoorde dat Amerika wel op het lijstje van zijn kleinkinderen stond was de beslissing snel genomen. “Wij gaan naar Amerika.!” En zoals babcia zegt; “ Ik wil herinneringen maken, want die zijn voor altijd.” Dus op naar de States !🇺🇸

Bezochte landen

Wij hebben 20 landen (8%) bezocht:

België, Bulgarije, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Kroatië, Mexico, Nederland, Oostenrijk, Polen, Portugal, Spanje, Tunesië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zweden, Zwitserland.