Joshua tree en Needles

22 april 2018 - Grand Canyon National Park, Verenigde Staten

Gisteren hebben wij onze campers opgehaald. Allemaal vol verbazing staan kijken hoe groot en luxe deze zijn. Na de instructie en het papierwerk zijn we richting Walmart gegaan. Wat een ontzettend grote winkel, ik kreeg er zelfs hoofdpijn van. Al die prikkels, daar kan ik niet tegen 😅 Na 2 uur boodschappen doen, stonden wij met 2 volle karren aan de kassa. Inmiddels was het al 16.30 uur en moesten wij nog ruim 3 uur naar onze 1ste campground rijden. Wij kwamen daar in het donker aan, dus hadden wij weinig meegekregen van de omgeving. Toen we wakker werden zagen wij pas goed hoe mooi was.

Rond 10.15 uur zijn wij richting Needles gaan rijden. Dit is onze tussenstop voor de Grand Canyon. Tijdens het rijden al veel van de mooie natuur gezien. De camping in Needles is groot en met zwembad. Hier is het nu 38 graden, dus wat verkoeling is geen overbodige luxe. Straks slingeren wij de grill aan en gaan op ons gemakje genieten van de avond. Morgen staat er een rit van ongeveer 5 uur op de planning richting de campground bij Grand Canyon. Wij zullen dan ook een stukje van route 66 gaan rijden. Twee dagen back to nature. 🏜

De kinderen doen het erg goed. Slapen tegen 21.00 uur en zijn rond 6.00/6.30 uur wakker. In de middag wordt er hier en daar ook een kort dutje gedaan. Tot nu toe stelt Amerika ons niet teleur.!😍

Tot over een paar daagjes weer. Xxx

1. Saskia:
    23 april 2018
    Gaaf hoor jongens! Ben verder helemaal niet jaloers dit moment 😇
  2. Charissa:
    23 april 2018
    WoW dat uitzicht! En dat wordt alleen nog maar mooier bij de grand canyon. Wat hebben jullie al veel gedaan in een paar dagen gaaf man!
  3. Jose:
    23 april 2018
    Mooi hoor !Ben als ik het lees telkens weer even 3 jaar terug in de tijd. Die campers van Road Bear zijn super mooi he. Geniet van de route en de Grand Canyon !!