Lake Powell/Page

27 april 2018 - Lake Powell, Verenigde Staten

Lake Powell/Page

Drie dagen op dezelfde plek blijven is best relaxed moet ik zeggen. Lekker alles op het gemakje. Op dag 1 zijn wij na aankomst meteen naar de Antelope Canyon tour gegaan. Met een flinke truck word je door het woestijn naar de canyon gebracht. De kinderen vonden dat ritje natuurlijk super gaaf! Daar aangekomen ga je de Antelope Canyon in, erg mooi om te zien. Door het zand had je ook meteen als tussendoortje een lekker knisperend hapje 😝 Hoewel wij de tour leuk vonden, hadden wij meer het idee dat het ging over wie de mooiste foto kon maken. En wat zijn veel mensen toch egoïstisch ingesteld hè?! Alles om vooraan te kunnen staan en het perfecte plaatje te kunnen schieten. Maar goed, ook dit kunnen we weer van ons lijstje vinken. 🙂 In Page hebben wij in een typisch Amerikaans tentje, met wel 14 tv’s waarop verschillende sporten uitgezonden werden, gegeten. Pa en Joer hebben hier voor een ribsteak gekozen.

Dag 2 hebben wij een bootje gehuurd. Koelbox vol met drinken, boterhammen en chipjes mee. Tussen de bergen door gevaren en de kinderen een paar stukjes achter de boot op een donut. Erg cool, maar vooral het water was nog erg ‘cool’. Stoere bikkels zijn het dus! Uiteraard ben ik wederom prachtig verbrand. Heb inmiddels een heel mooi patroon op mijn schouders. 🙈

Dag 3, (vandaag) kan ik kort over zijn. Walmart, winkelen, kroeg, golf, grillen én mijn schouders uit de zon houden.!

Morgen gaan we richting Bryce. De afstand lijkt kort, maar door de wegen zullen we toch ongeveer 3,5 uur in de camper zitten. Hier blijven wij 1 nachtje en vanuit daar rijden wij door naar Las Vegas. Ook daar een verblijf van 3 nachten.

Tot snel weer en aan iedereen een fijne Koningsdag. Oranje boven!!!🇳🇱👑

1. Michel:
    Goed smeren!!
  2. Linda van Seters:
    27 april 2018
    Ja dat doe ik juist als enige volwassene Mies. Maar blijkbaar op bepaalde plekjes beter, dan op andere 🙈
  3. Christa:
    Erg avontuurlijk!
    Benieuwt naar de Antelope Canyon !
    Fijn dat jullie een paar dagen op dezelfde plek hebben kunnen genieten en bijtanken!
    Liefs uit een rood-wit-blauw Breda
  4. Dimitri Rijnders:
    28 april 2018
    Def hoor! Dat brede landschap, zo prachtig. De kinderen genieten ook zichtbaar. Las Vegas nadert, daar heb ik wel zin in. Ik hoop dat jij en mister Petrov nog roulette gaan spelen. Graag ook een foto van een verstokte gokker. Dus niet alleen de gokkast spelen. Je vraagt gewoon een 'kleurtje' aan de croupier.
  5. Chanti:
    28 april 2018
    Die foto van iza GE WEL DIG!
    Mooie foto's, mooie omgeving!!
    Geniet ervan!! Ben benieuwd naar las vegas! Tot snel...