Las Vegas

1 mei 2018 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Dag 1. We zijn natuurlijk meteen bij aankomst op de camping het zwembad ingedoken. Lekker afkoelen en wat zonnestralen mee pakken. In de avond zijn wij met de taxi richting de strip gegaan. Daar hebben wij naar de beroemde fonteinshow van het Bellagio gekeken. Nog een stukje over de strip gelopen, maar wat is het druk! We hadden het al snel gezien.

Op dag 2 hebben wij ons eerste Amerikaanse ontbijt gegeten. Sam had pannenkoeken en wij eieren, bacon, aardappelreepjes en toast. Na de boodschappen hebben wij nog een stop bij het Silverton hotel gemaakt. Daar hebben ze een gaaf aquarium.🐠🐡🐟Milan en Iza zijn met opa gaan golven en daarna zijn wij richting Fremont Street gegaan. Ontzettend leuk en veel minder druk. Hier hadden wij Slotzilla en zwemmen in het zwembad van de Golden Nugget op ons lijstje staan. Beide hebben we kunnen afvinken. Voor 25 dollar per persoon mag je in het hotel tussen de vissen/haaien zwemmen. Kids vonden dit wel een hoogtepuntje. Voor Joeri en pa was het vinden van een pot Moonshine het hoogtepuntje.😝🤤 We hebben onze dag in een Ierse pup afgesloten.

Dag 3. Tegen de middag zijn wij richting de Hoover Dam gegaan. Een ritje dat 35 minuten zou duren, werd 1,5 uur. Volgens pa zijn de Amerikanen niet duidelijk met de weg aangeven.😉 Door de warmte en de honger werden er een aantal chagrijnig. Heeeeel misschien vallen ik en Sam daar ook onder 🤭 Na de Hoover Dam zijn we naar de outlet gegaan. Vooral de mannen hadden hier veel zin in.... Grapje natuurlijk! Maar goed we zijn uiteindelijk allemaal goed geslaagd. Vanavond gaan we lekker een film in de camper kijken. Wat rust voor onze rit van morgen. We gaan vanaf morgen langzaamaan richting Yosemite en zullen een nachtje in Bakersfield verblijven. Een rit van 4,5 uur en halverwege maken wij een stop bij Barstow. Daar heb je het stadje Calico, is een soort van attractie park / museum over hoe een zilvermijn stadje er vroeger uitzag.

Onze conclusie over Las Vegas; wij vinden het tóch een leuke stad. Je hebt hier voor ieder wat wils en wij hebben niet het gevoel alles gedaan te hebben. Maar alles kost (veel) geld dus het is ook wel goed zo. Op naar de volgende plek.

1. Celleke:
    Hè schattekes,
    Ik zou helemaal kriegel worden van de drukte. Maar tegelijkertijd super onder de indruk van de pracht en praal. Blijft mooi om alles te lezen! Geen gokje gewaagt Linda? Had ik echt iets voor jouw gevonden 😉. Succes met de volgende Miles liefs Celleke
  2. Linda van Seters:
    2 mei 2018
    Ja dat had ik idd graag willen doen Cel. Maar helaas had de rest daar geen interesse in. 😬
  3. Natasja:
    2 mei 2018
    Heerlijk om het zo allemaal te lezen... En Lin jij een beetje chagrijnig Door de warmte haha 😘... have fun!!!!
  4. Christa:
    Veel indrukken!
    Heel veel moois!
    En nog méér bewondering!
    😙
    Slaap je wel Lin van alle indrukken en alles wat op je afkomt en geregel etc?
  5. Fam Caris:
    2 mei 2018
    Subtiel Navigeren is ook niets voor de grove motoriek van een genist🙊 Veel plezier in het mooie Yosemite park.
  6. Fietje:
    3 mei 2018
    Super lin geweldig om zo jullie te volgen en wat een prachtige en vrolijke foto's. Ik zie wel dat jullie volop genieten. Als je straks terug bent ben je denk ik de eerst maanden nog niet uitgeteld over je mooie reis met je familie. Nog heel veel mooie dagen😘
  7. Gwenneke:
    3 mei 2018
    Niet een wedding chapel ingedoken???